Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze producten en/of dienstverlening?

Wij doen ons uiterste best uw belangen te behartigen. Bent u niet tevreden en wilt u dit officieel bij ons melden? Naar aanleiding van uw klacht zullen wij de ontstane situatie intern bespreken en proberen op te lossen.

Hoe dient u een klacht in?

  • Geef ons een uitgebreide en zo gedetaileerd mogelijk omschrijving van uw klacht.
  • Als u een klacht heeft, dan heeft u misschien ook zelf al over een oplossing nagedacht. Vermeld dan ook hoe we het in uw ogen op kunnen lossen.
  • Gebruik alles (documenten, notities, etc) om uw standpunt te onderbouwen. Daar helpt u ons en uzelf mee.

Middels onderstaand formulier kunt u uw klacht indienen. U kunt desgewenst ook documenten uploaden.

Wat doet Sluitsnel.nl Verzekeringen met uw klacht

  1. Wij sturen u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging.
  2. Binnen 1 week zullen wij u nader berichten over ons standpunt of een eventuele oplossing.


Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht of bent u het niet eens met ons standpunt, dan kunt u dit melden bij Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Ook kunt u zich wenden tot Stichting Webshop Keurmerk. Ook bij deze instelling zijn wij aangesloten.




Maximale uploadgrootte: 134.22MB
Registratie persoonsgegevens (AVG)
Hoe wij met uw gegevens omgaan en wat uw rechten zijn?
Lees het in onze privacy policy.

Copyright © 2019 - Sluitsnel.nl Verzekeringen - All rights reserved

Nuttige websites