Klachtenformulier
Heeft u een klacht over onze producten en/of dienstverlening?
Wij doen ons uiterste best uw belangen te behartigen. Bent u niet tevreden en wilt u dit officieel bij ons melden? Naar aanleiding van uw klacht zullen wij de ontstane situatie intern bespreken en proberen op te lossen.
Hoe dient u een klacht in?
- Geef ons een uitgebreide en zo gedetaileerd mogelijk omschrijving van uw klacht.
- Als u een klacht heeft, dan heeft u misschien ook zelf al over een oplossing nagedacht. Vermeld dan ook hoe we het in uw ogen op kunnen lossen.
- Gebruik alles (documenten, notities, etc) om uw standpunt te onderbouwen. Daar helpt u ons en uzelf mee.
Middels onderstaand formulier kunt u uw klacht indienen. U kunt desgewenst ook documenten uploaden.
Wat doet Sluitsnel.nl Verzekeringen met uw klacht
- Wij sturen u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging.
- Binnen 1 week zullen wij u nader berichten over ons standpunt of een eventuele oplossing.
Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht of bent u het niet eens met ons standpunt, dan kunt u dit melden bij Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Ook kunt u zich wenden tot Stichting Webshop Keurmerk. Ook bij deze instelling zijn wij aangesloten.