Contact

Sluitsnel.nl Verzekeringen is een handelsnaam van:

Sarelse Verzekeringen B.V.
Voor elke verzekering hebben we zoveel mogelijk relevante informatie op de website geplaatst.
Heeft u echter nog vragen of opmerkingen hierover, neemt u dan gerust contact met ons op.

Ons e-mailadres vindt u helemaal bovenaan de website.
Uw e-mail wordt tijdens kantooruren doorgaans binnen een kwartier beantwoord.

Wijziging doorgeven

Is uw voertuig verkocht?
De maatschappij heeft het vrijwaringsbewijs of uw historie van het RDW nodig.
E-mail ons daarom alstublieft een scan of een duidelijke foto.

Wijziging op voertuigverzekering doorgeven?

Indien u bij Voogd & Voogd bent verzekerd, dan kunt u uw online polismap gebruiken of e-mail ons de volgende gegevens:

  • > Wijzigingsdatum
  • > Huidige kenteken, nieuwe kenteken en meldcode
  • > Dient het huidige voertuig (voorlopig) meeverzekerd te blijven?
  • > Merk en type
  • > dekking? W.A. / W.A. bep.casco / Casco
    Indien (Beperkt) Casco, dan ook graag de aanschafwaarde en nieuwwaarde doorgeven

Openingstijden

Maandag 09:00 – 17:00
Dinsdag 09:00 – 17:00
Woensdag 09:00 – 17:00
Donderdag 09:00 – 17:00
Vrijdag 09:00 – 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Online 24/7 op www.sluitsnel.nl

Coronacrisis

Ondanks de huidige Coronacrisis blijven wij onverminderd bereikbaar en operationeel.

Inschrijvingen

AFM (Autoriteit Financiele Markten):

12046051

Kifid (Klachteninstituut Financiele Dienstverlening):

300.017172

Zie ook onze privacy policy

Onze betalingsmogelijkheden:

In het aanvraagtraject kunt u kiezen voor automatische incasso of bankoverschrijving achteraf.
De automatische incasso vindt pas plaats nadat u het volledige aanvraagtraject heeft afgerond.
De bankoverschrijving doet u na ontvangst van de polis met factuur.

Bij maand- en kwartaalbetaling is automatische incasso verplicht. Wanneer u kiest voor bankoverschrijving per (half)jaar, dan ontvangt u de factuur per post of per e-mail. Dit is afhankelijk van uw keuze van polisverzending. Heeft u gekozen voor een digitale polis, dan ontvangt u ook de factuur digitaal van ons. Heeft u echter ervoor gekozen om de polis per post te ontvangen, dan ontvangt u ook de factuur per post.

Klachten

Wilt u een klacht indienen?
Dan kunt u dat doen via deze pagina.

Klanten over ons

9.1

Goede service, zeer snelle reactietijd.

Wijziging in polis is binnen 3 minuten doorgevoerd. Super.
- Nunspeet - 02/10/2021
- ID: dd5edbdf-9166-4101-9e51-ebe3f5c213f9 -

Altijd vriendelijk!

Snel, klantvriendelijk & behulpzaam
- Amsterdam - 28/09/2021
- ID: 747c1acf-58e4-4aca-b685-f9fae2f7b7a9 -

Zeer tevreden en idd snel. Vriendelijk.

Prima en makkelijke site.
- Almere - 27/09/2021
- ID: d6f6b7d2-067d-48c7-b7db-4e6baad33f11 -

Super!!

Vriendelijk, altijd bereikbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding
- Ouderkerk aan den IJssel - 27/09/2021
- ID: 3d9c3560-af29-4de0-be8e-cf3c9aa88dcf -

Snel en gewoon goed!

Zie titel. Goed bevallen.
- Oldenzaal - 24/09/2021
- ID: 6af56dba-856a-419c-ae75-f7438b3c12f7 -

Makkelijk duidelijk en snel geregeld

zie bovenstaand
- Capelle aan den ijssel - 24/09/2021
- ID: 59b10605-75ab-4409-a808-cfaad9422fc2 -
585 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.1/10

Of bekijk een uitgebreid overzicht van onze klantbeoordelingen op deze pagina.